onsdag 20 december 2017

Lite sovrum i vårat pannrum








Hej svej! 

Några utlovade glimtar från vårat sovrum innan jag sluter mina gröna... 

Vi sover ju då i ett f d pannrum nere i källaren, med fullt av rör i taket. Det är tyst, svalt och mörkt... Så vi har sagt att vi nog fortsätter sova här även efter att de två sista barnen (av våra sex, varav tre vardera) lämnar boet. 

Men det återstår att se. Nu är det bråda dagar med julstök överallt. Ta hand om er, det blir jul oavsett. 



Kram Linda 


Ps. Inte renbäddat på bilderna, men dessa lakan från jotex (?) är underbart prassliga och sköna. Och för er som inte sett mitt dockskåp innan, så är jag en miniatyrälskare. Jag ska inreda ett helt rum sen med barnens gamla leksaker bla (då en av de två sista flyttat). Men mer om det en annan gång. 




Inga kommentarer: