torsdag 21 december 2017

Årets juldukning







Hej hej!

Det är osäkert om jag hinner blogga mer innan jul, så jag vill med denna juldukning önska er en riktigt GOD JUL. Jag testade att duka upp, och prova mig fram...dock är jag inte riktigt nöjd. Jag skulle vilja ha granris på tallrikarna och andra servetter. Men nu får det duga. Sen tillkommer det tre personer, som ska klämmas in runt bordet. Julen firar vi uppdelat med bla våra sex barn och deras respektive, min bror, Anders bröder och föräldrar i dagarna tre.. 

Ta hand om er nu, och njut av en riktigt lugn och skön jul. Här blir det -som vanligt- alkoholfritt. Spelar ingen roll att barnen nu är stora, jul och alkohol hör inte ihop -om ni frågar mig.



Kram på er, ses efter jul//Linda



Ps. Ser ni, jag har dukat i RÖTT (?!?!?), hihi. Plötsligt händer det. 







Inga kommentarer: