fredag 27 maj 2016

Pardörrar


Hallå där!

Jag tittar bara in för att påminna er om att jag numera finns på instagram under

hagbacken


Jag får så många fina ord och kommentarer från vissa av er bloggläsare som säger sig sakna mina blogginlägg. Men för närvarande så fortsätter jag att hålla mig till instagram. Det är så lätt, det tar ingen tid (om man jämför med bloggandet), och jag slipper starta datorn. Numera startar jag den mest bara då räkningarna ska betalas, men de betalar jag säkert så småningom -också- i mobilen istället?

Idag ville jag i a f dela med mig av våra nya pardörrar. Anders är ju verkligen fantastisk på alla sätt och vis. Han fixar och donar åt mig...men framför allt så KÖR han land och rike runt för min skull. Och det är ytterst sällan som han klagar.

Det är inte ofta som jag är nöjd med det jag gör, eller mitt hem (ja, det är sant) Men jag är superglad i dessa dörrar, så DÄRAV detta inlägg.


Vi får se om jag någon gång framöver kommer tillbaka till bloggen igen, eller inte. Det lär väl märkas, antar jag...


Hoppas att ni tar hand om er!












1 kommentar:

Thyde Living sa...

Sikke smukke døre, det gir et flot lys og god stil - jeg har desværre ikke et hus der kan have så lækre døre

Hyggelig blog du har
God uge
Annette