onsdag 23 december 2015

God Jul med en drös av bilder



















Nu tar jag lite julledigt (från denna blogg), och önskar därmed er alla en riktigt god och fridfull jul!

Tänk gärna på barnen -där det är alldeles för många som lider i det tysta- och som får ta sig igenom  en jul med alkoholpåverkade föräldrar. Här har vi -som alltid- en vit jul.

Skänk även gärna en tanke åt de som är ensamma och de som mist någon de älskar. Det är så extra kännbart vid jul, då de flesta samlas med sina familjer...

God jul kära läsare!









Tillägg: Inatt spydde min yngsta dotter flera gånger, och nu kör det i min mage...magsjuka? Suck....







3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhh så fina bilder!
God JUl!!!!!

Tuula sa...

Vill önska dig en god jul och ett riktigt gott nytt år Linda! Hoppas ni håller er friska!

Mvh. Tuula

Carina sa...

God Jul Linda till dig & din stora, härliga familj <3
Hoppas ni får hålla er friska, att det "bara" var nåt tillfälligt som råkade komma förbi....
Underbart vackra bilder från ditt / ert hem, jag har sagt det förut & jag säger det igen....vill du inte ha en inneboende :) Jag kan flytta in på stört :)
Kramar till er alla <3
Carina / Hjo
kattarsel@live.se