tisdag 22 december 2015

Dockskåpet









Jag bara Ä L S K A R dockskåp och miniatyrer! Så i detta inlägg får ni se mitt vita dockskåp (ni har sett det förut också), där en ensamstående och nybliven mamma bor med sin nyfödda bebis, samt två katter och en hund. Nu har dockskåpet fått ta plats uppe på pianot, då jag vill kunna njuta av det dagligen. Imorgon MÅSTE jag ta itu med den oinslagna julklappshögen läs julklappsberget. T o m den snart 19-åriga dottern saknar paket under granen, och min stressnivå bara stiger...

Våran jul ser ut att gå i sjukdomens tecken. Min son tror jag ha dragit på sig en lunginflammation? Han har hostat i flera veckor nu...och nu bubblar det i hela bröstet då han hostar, och så har han fått feber? Plus astma och diabetes på det. Vårdcentralen bör kontaktas imorgon. Hans astmamedicin -som jag ska hämta ut imorgon- kostar 1300:- (!!) God jul, liksom...

Men- vad göra? Huvudsaken är att han slipper läggas in p g a höga blodsockervärden? Håll tummarna, snälla ni.









Inga kommentarer: