torsdag 3 september 2015

Byte av vardagsrumsbord (igen)








Bilden ovan är lånad från IKEAs hemsida.


Hallå!
Japp, kabeltrumman åkte ut. Jag fick inte ur klaffarna (häftstiften) som satt i den...och så "råkade" jag hitta dessa underbart fina bord på IKEA. Sagt och gjort. Nu blev det dessa istället som vardagsrumsbord, och jag är SÅ nöjd! De passade perfekt till våran lilla soffhörna. Tända-ljus-perioden har ju också börjat, så här tänds det varje kväll....mys!

Jag har ju även lovat att visa vad jag hittade på tradera efter år av letande...nästa gång så...

Kan även berätta att jag gjorde en till krans idag -som blev mycket finare...den får ni se en annan gång. Sen skulle jag inte vara så "privat" här på bloggen, men det bara slank ur mig i förra inlägget. Och därför vill jag -för er som undrar- tala om att jag nu går på penicillin (jag var till vårdcentralen idag igen) Så nu hoppas jag verkligen på att bli symptomfri.


Trevlig helg på er!//Linda





1 kommentar:

Frida sa...

Vilka snygga bord, de passar bra hemma hos dig :) Man får kanske ta sig en sväng till Ikea i höst.
Kram och ha en bra vecka!