tisdag 4 augusti 2015

Present från bonusdottern


Hej hej!
Idag får ni se vad bonusdottern kom hem med för present till mig efter att hon varit på semester med hennes mamma och bonuspappa. Dessa superfina ljusmanschetter i glas!


Det var lite mörkt då jag fotade, så bilderna blev lite gryniga tyvärr. Om jag inte säger helt fel, så kommer de från glasbruket i Gränna.


Jag blev så glad, de var så gulligt gjort! Hon hade även tänkt på att ta några som inte "utmärkte sig" i inredningen. Hon har lärt sig nu att jag vill ha vitt..*hihi*

Jag har nog nämnt tidigare att jag har tandvärk? Och ja- den sitter kvar...och nu får jag ta värktabletter mest hela tiden. Min tandläkare har nämligen fortfarande semester, och jag tänkte försöka slippa kontakta jouren. Dock har det nu gått så långt att det känns som att jag har riktigt otäck andedräkt. Det måste jag ha av smaken i munnen att döma? Varje kväll då värken eskalerar, så tänker jag att jag ska ringa nästkommande dag...men så blir det inte så ändå...vi får se IMORGON då?

Sen tänkte jag på en annan sak. Jag har väl också tidigare skrivit att jag lider av skaldjursfobi? Det är därför som jag blev så mallig då jag kunde hålla i kräftan i helgen. Ända sen barnsben har jag haft sådan fobi att jag inte ens klarat av att hålla i en DÖD kräfta, nämligen. Och idag har jag egna eremitkräftor PLUS att jag då höll i en LEVANDE kräfta häromdagen. Det är DÄRFÖR jag är så HIMLA STOLT över mig själv! *sträcker på mig* Det GÅR med andra ord att jobba på sina fobier...

Nåväl. 

Hoppas att ni alla har haft en bra start på veckan?



Kram Linda




Ps. Tack finaste Carina för ännu en gullig kommentar, är det NÅGON som är omtänksam- så är det väl DU!





Inga kommentarer: