söndag 30 augusti 2015

Bukett från trädgården



Hallå!
En liten bukett från trädgården bjuder jag på idag. Snart bara en natt kvar...och det ska bli så skönt med lite långledigt. Jag behöver verkligen det nu. Det tär på en att ständigt gå med värk (tandvärk för min del), och jag hoppas verkligen att käkkirurgen hör av sig nästa vecka- då jag har upplyst dem om att jag kan ta ett återbud med kort varsel. Och som om inte det vore nog, så har jag nu även fått en urinvägsinfektion. Den har troligtvis även gått upp i njurbäckenet (har en sjuksköterska gissat på), så jag måste uppsöka en doktor imorgon för att få penicillin. Så jag känner mig lite väl skruttig...men som sagt...denna natt och en till bara...


Hoppas dock att ni alla -goa läsare- har en bra helg?



Kram Linda




Inga kommentarer: