tisdag 11 augusti 2015

ALVINE spets vardagsrum ---> matrum


Hallå på er!
Tusen tack snälla ni för era krya-hälsningar! Idag (måndag) har jag mått mycket bättre. Jag har faktiskt mått så pass bra att jag har pysslat hemma. Dock värker det i tänderna fortfarande, och jag har ringt min tandläkare som bett mig återkomma på onsdag då min ordinarie tandläkare är tillbaka efter semestern. Jag misstänker att det blir en "akut" utdragning av tanden vad det lider. Nu har jag bara två dagar kvar av penicillinet, och det känns verkligen skönt. 
Camilla B- jag har haft både salva och vagitorer mot min svamp från dag 1, men de har tyvärr hjälpt föga. Men så fort penicillinkuren är klar, så försvinner DE besvären i alla fall -turligt nog!

Idag tog jag hur som helst bort skärmväggen som "delade av" vardagsrummet med matrummet. Jag satte därmed tillbaka ALVINE spetsen, och både jag och Anders kunde konstatera att det blev mycket mer luftigt.


Jag hoppas att jag inte blir sämre igen, utan att jag i alla fall mår så pass "bra" (och att värktabletterna hjälper), så att jag kan greja och pyssla. 

För i så fall så syns vi snart igen. 
Tack för att ni finns -och orkar med mig- då allt känns tungt och jobbigt!




Kram Linda




1 kommentar:

Marie maräng sa...

Du har det verkligen superfint!

Skirt och fint det blev med spetsen!

Hoppas du snart är riktigt pigg igen!

Ha en fin vecka!
Kram Marie