söndag 19 juli 2015

Matbordet


Hallå igen!
Här kommer ett par bilder på matbordet...hoppas ni har haft en skön söndag? Här har vi haft en riktig slö-dag. Jag är så trött så trött...det kommer ju efter då man har jobbat natt..


...så dagen har tillbringats mestadels i soffan. Vi var ut och gjorde ett ryck i trädgården efter middagen bara (jag och Anders).

Jag tänkte på en sak. Ni kanske undrar varför inga barn var med oss i helgen? För det första så skulle de nog inte VILJA med i alla fall *haha*. Den enda som vill med oss är bonusdottern, och hon har inte varit här i helgen...Sonen har varit med kompisar. Äldsta dottern har haft fullt upp alla dagar/kvällar med kompisar. Och yngsta dottern har varit på Gröna Lund/Stockholm med några kompisar...Nu är det söndag kväll och bonusdottern är här, och de andra har fullt upp med sina kompisar- som vanligt! Men jag är jätteglad för deras skull, för de har då stora vänskapskretsar- alla mina tre barn. Och är det något som är viktigt här i livet- så är det vänner.



Ja. Ja. Det var det det. Nu- en kvällspromenad.




Kram på er!//Linda





Inga kommentarer: