söndag 22 februari 2015

Ommålad bänk i köket


Hej på er!
Tänk. Redan söndag. Veckorna går sannerligen fort! Jag målade ju om en bänk till köket för ett tag sedan, som ni inte har fått se än...men här kommer lite bilder från köket. 

Tavlan ovan kommer från MIO -och jag älskar den!


Växthuset står numera på köksbordet. Och apropå växthus så måste jag plantera om mina övervintrade pellisar -nu är det hög tid för det.


Här ser ni bänken. Dynorna på bänken kommer från RUSTA (2 stycken för 69:-), och de matchar fårfällarna som jag har i kökssoffan -perfekt.


En liten närmare titt på bänken. Golvet i köket ska också målas, och färg till det är inköpt för ett tag sedan. Dock måste jag invänta vår/sommar, så att katterna kan vara ute en hel natt medans det torkar...


Bilden nedan fick jag ljusa upp rejält p g a det omöjliga -att fota mot ett fönster utan blixt.


Och så en mobilbild på hur bänken såg ut INNAN...


Det var allt jag hade att bjuda på för idag.




Kram Linda





2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blev med den målade bänken!
Mvh. Tuula

Jennys Vita Villervalla sa...

Superfint!
Och ja, det gäller att planera golvprojekten när man har fyrbenta små vänner!
Kram
Jenny