tisdag 24 februari 2015

Kvällsbilder från matrummet


Hej bästa ni!
Här kommer några bilder från matrummet, och de är faktiskt tagna med mobilen (!!) Emellanåt tycker jag faktiskt att jag får till bättre bilder med den, än med min systemkamera. Visserligen har jag fortfarande inte orkat sätta mig in i hur systemkameran fungerar än, då...


Den uppmärksamme kanske kan se att jag har vridit bordet åt andra hållet? Det blev mycket bättre så här, tycker jag!


Har precis bläddrat igenom ett pinfärskt nummer av bibeln (Jeanne D Arc Living), och den är ju lika underbar -som alltid- att titta i! Men nu ska jag lägga mig i sängen och se en film. Anders somnar väl -som vanligt- direkt, så jag antar att jag får titta på den själv? *hihi*



Kram på er!//Linda





1 kommentar:

angie sa...

Hej, linda, jag var tvungen att skratta att baksmällan sover på bordet mycket !!! deras bilder är vackra, de har en mycket trevlig hem !!!
Jag förstår inte min kamera tyvärr alltför !!!
älskar alla angie från Tyskland