måndag 12 januari 2015

Tar födelsedagen med ro...


Hallå där!
Jag har precis landat i soffan efter att ha målat en garderob (och lite annat smått), rensat en av våra skrubbar, lagat mat, städat, diskat etc -sen jag vaknade efter nattskiftet. Och NU känner jag hur sjukt trött jag är efter helgens nätter. Imorgon ska jag bara SOVA och slöa -tror jag. Jag har haft en lång jobbhelg, så nu är det ljuvligt skönt att vara ledig!

Idag firar vi våra älskade små kattflickor som blir hela 3 år gamla. Och Klara -som ni kan se på blixtbilderna- ser ut att ta födelsedagen med ro....


När jag rensade skrubben hittade jag ett gammalt pass som var Anders. Denna bild nedan är exakt 25 år gammal...


25 år senare (d v s idag), så fattas det lite (läs mycket) hår...*hihi*

Detta år så är det faktiskt Anders tur att fylla jämnt. 50 år. Hujedamej! Han är 9 ½ år äldre än mig. Och han fyller redan om ca tre månader (!!!). Jag har en liten resa inplanerad åt oss två innan dess. Men mer om det en annan gång.

Nu tror jag att jag ska ta med mig min snart 50-åriga "gubbe" och lägga mig...vi är så trötta båda två idag. Numera lägger vi oss ofta tidigare än barnen, faktiskt. Ombytta roller med andra ord.



Kram på er!//Linda





Inga kommentarer: