lördag 17 januari 2015

Små söta tavlor


Hej mitt i natten!
Måste visa mina finaste små tavlor. Den med änglarna har jag nyss bytt till mig av Frun.


Visst är den bedårande? Den med Jesus kommer också från henne, men den har jag haft länge.


De fick ta plats uppe på knoppbrädan.


I skrivande stund har Anders det trångt åt benen (mobilbild nedan) Den tredje katten -Klara- står och krafsar och vill in i ett av mina klädskåp (där brukar hon vilja ligga)...


Våra TRE "pälsklingar" vill nämligen INTE gå ut i denna blåst/oväder/storm. Jag däremot -tog en sen kvällspromenad med yngsta dottern, och FY vilket väder! Jag la mig nämligen på soffan runt 17 idag, och skulle bara vila en LITEN stund. Det blev en LÅNG stund, så nu är jag ju såklart hur pigg som helst. Och klockan är ca 01....nåväl.

Ha en fortsatt trevlig helg på er!



Kram Linda






1 kommentar:

Sarina sa...

Beautiful pictures!!!,
Have a nice Sunday,

Sarina