torsdag 29 januari 2015

Naken kvinna


Hej hopp!
Idag VRÄKER snön ner här i Borlänge. Vi fick en riktig vinter med snö -till slut.

Denna figurin i form av en naken kvinna var en av sakerna jag bytte till mig från FRUN i helgen.


Hon fick hamna på en perfekt plats -ur kattsynpunkt. Här på skänken är de sällan (jag är nämligen lite rädd att de ska vicka omkull henne)...


Idag är den enda lediga dagen -för min del- denna vecka. Och eftersom jag inte känner mig riktigt kry, så ska jag nog tillbringa den i soffan framför TV:n. Skönt.



Kram på er!//Linda






3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag visste att hon skulle komma till sin rätt hemma hos dig! <3

/Frun

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Vad fina saker du har bytt till dig. Krya på dig! Kram Susanne

vitadrömmarobusigabarn sa...

Trevlig helg till dig och din fina familj
Varmaste kramar!!!
Rosorna är ljuvliga