torsdag 22 januari 2015

Azalea och bloggat i 7 (!) år


Hej svej!
Som ni kanske har märkt så är jag lite frånvarande -numera- på bloggen....ibland är det så mycket jag vill berätta för er. Men så finns inte tiden/orken eller lusten. Men en dag så "bubblar jag väl över". Jag brukar ju ha en förmåga att göra det emellanåt.


Det är helt otroligt. Men jag har nu ganska precis bloggat i sju år. Sju år? För er som inte följt mig hela vägen, så har jag haft andra bloggar innan denna. En av dem hade ca 500 unika läsare per dag. Men det gav inte bara glädje, utan en hel del kritik också. DÄRFÖR valde jag att börja om på ny kula, lite "hemligt" sådär...Idag bryr mig inte alls på samma sätt -om kritik- som jag gjorde då.


Alla kan inte tycka lika. Så är det.

Vi ses senare idag, för jag ska visa upp ett litet pyssel som jag har gjort.



Kram Linda





2 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Grattis till din blogg den är så fin
En underbart fin dag till dig fina du
kramar

Gårdsjenta sa...

så moro at du har blogga så lenge!! :) dette er nydelige blomster på denne tiden syns jeg :)