måndag 29 december 2014

Olivträdet från ÖoB...


...står sig fortfarande likadant. Oavsett årstid. Så det billigaste behöver inte alltid vara sämst. Detta var billigt. Jag köpte det i samma veva som ett dyrare (från blomsterriket) Och det här är det enda som har överlevt i ett par år nu.

Jag sitter i skrivande stund och velar fram och tillbaka om huruvida jag ska ta en kvällspromenad eller inte. Kroppen vill, men förnuftet säger ifrån då jag har fått ett riktigt otäckt halsont. Och på nyår ska jag jobba och tjäna massa extra pengar, så då får jag ju inte bli sjuk! Dessutom jobbar jag med bästa kollegan, och vi har planerat att äta god mat och annat "gottigt" hela natten.

Nåväl.

Efter att jag vimsat hela dagen idag (jag åkte bland annat buss med flickorna till fel sida av stan -för att väl där upptäcka att jag bokat tid för hål i öronen på andra sidan stan) så fick dottern sina hål i öronen, och allt gick bra. Sen fick flickorna dra med mig runt inne på köpcentret KUPOLEN. 
Mobilbild nedan.


Stelkrampssprutan har ännu inte kunnat läggas åt sidan, då jag fick rådet att kontakta min gamla vårdcentral (som jag tillhörde som liten). Och hur som helst, så gav de båda vårdcentralerna mig olika besked, så jag måste kontakta den ordinarie vårdcentralen imorgon IGEN *suck* Men nog om det.

Jag gör detta "extra inlägg" nu- för imorgon kommer som sagt min nyårskrönika som är färdig sedan en vecka tillbaka. Sen ses vi igen nästa år -2015!

Ta nu hand om er -och varandra!


Kram Linda




2 kommentarer:

Anonym sa...

Men himmel så kul,mitt olivträd från ÖB lever åxå och alla andra har jag fått kasta ut! Då vet vi var vi ska handla olivträd i framtiden! Heja oss!! Kram från Marita i Piteå

angie sa...

a wonderful new year wishes angie from Germany