onsdag 3 december 2014

Mina madonnor


Heej!
Jag får ofta frågor kring mina madonnor, om vart jag köpt dem? Några har jag köpt via webbutiker, och ett par av en väninna samt en via en numera nedlagd butik här i Borlänge.


Den stora Jesus-statyetten har jag vunnit på tradera för många år sedan. Och då jag fick hem den var den helt trasig. Jag blev jätteledsen, då jag gav ca 700:- för den (om inte jag minns fel) Men envis som jag är , så började jag limma och pussla...och idag syns det inte mer än på nära håll att den en gång varit MYCKET trasig.


Ett par av madonnorna har jag målat vita, då de var färgade förut.

Rakspeglarna bakom har jag hittat på loppisar, tradera och köpt av vänner. Men mitt allra bästa tips -om ni letar efter något speciellt- är att GOOGLA. Google är en av mina bästa vänner. Med hjälp av google (och en portion tålamod) kan man hitta det mesta man söker efter.



Kram Linda



Inga kommentarer: