fredag 5 december 2014

Årets gran


Hej på er!
Här kommer bilder på årets gran. En kungsgran är det. Brorsan och hans flickor var här igår, så vi fick hjälp att klä den. Och -i mina ögon sett- så ska det inte vara någon perfekt klädd gran, utan det får gärna synas att det bor "barn" här.


Skidor och stavar fick ta plats i granen i år (pynt sen förra året)


Och några TOMMA paket sen i fjol får också ligga framme under granen som dekoration.


Jag fotade den med slingan släckt, för jag tycker det blir bättre bilder då.


Ovan- en av mina finaste dekorationer (även dyrast av dem)


Änglavingar från Panduro, som jag har haft i fler år.


Lite smått och gott. Lite huller om buller. Precis som en gran ska vara.


Katterna har roligt i alla fall. De river ner kulor, och jag sätter upp dem..och så går det för runt. Men jag får väl vara glad så länge de inte K L Ä T T R A R i den.....


Och så nedan en mobilbild från igår, då den var klädd och LYSTE.


Och med de bilderna önskar jag nu er alla en riktigt trevlig helg!




Kram Linda





2 kommentarer:

angie sa...

danke für die tollen inspirationen!!! liebe grüße von angie

Ewa sa...

Så underbart fin gran!
Nu blir jag sugen att plocka fram vår .... men får nog hålla mig till nästa helg då jag ska jobba denna ...;) ;)
Ha en härlig helg o stor kram från
Ewa