söndag 30 november 2014

Loppisfyndad korg och katt i terrin


Hej!
Just nu är det svårt att hålla sig glad...vi har ju/har haft magsjuka med feber och förkylningar på det. Och nu är min 13-åring helt förstörd då det gör så ont och smärtar i ena örat, plus att det tydligen piper och låter som bara den också -inne i örat...
(Själv har jag "bara" ont i magen med illamående kvar...)


Hon gråter och gnäller och vi har provat med allt man ska/kan göra. Jag håller just nu på att bli galen här (minst sagt)....

Nåväl. De översta bilderna visar en tidigare loppisfyndad korg. Den kostade mig hela tre guldtior.
Och så nedan ett par bilder på en av våra bebisar...


Katter kan dom! Jag kan inte för allt i världen förstå att det är bekvämt?
Mobilbild nedan.


Nu är det när som helst min tur i telefonkön. 1177 it is. Hoppas de kan ge något bra råd som får henne att ha mindre ont, samt få slut på tjutet i örat -så att vi får försöka sova någon gång.

Nej nu får det vara nog med baciller i detta hus. Nu är jag less!
Hoppas ni andra mår bra.



Kram Linda




1 kommentar:

angie sa...

hallo, wie süß ist denn die katze in der terrine??? liebe grüße von angie