torsdag 6 november 2014

I trappen, roliga nyheter -och om några dagar är det dags...


Fy vilket ruskväder vi har hela tiden! Nu får det allt ta och komma lite snö, tycker jag. Inte för att jag vill skotta då, men....


Några bilder ifrån trappen blir det idag. Det är ju så svårt att fota bra i detta grådass...men det får bli som det blir....


Nu till lite roliga nyheter! Mina två äldsta barn är ju så ambitiösa, och söker jobb hela tiden..sonen gör sista dagen imorgon på Ragn-Sells (där Anders jobbar). Det var ju bara extrajobb i drygt fyra veckor. Och just nu finns det tyvärr inget mer de behöver hjälp med. Men vad jag har hört -så har han skött jobbet väldigt bra. Och jag är så stolt över honom!

Och nyss fick jag precis ett glatt sms från 17-åriga dottern. Både hon och sonen har sökt ett och samma jobb (tillsammans med massor av andra sökande) Sonen fick nej, så det är med dubbla känslor jag precis fick veta att dottern fick ett JA! Det är ett säsongsbetonat extrajobb på helger och lov (då hon ju läser andra året på gymnasiet) Vill ni veta VAR hon ska jobba, så kan ni klicka HÄR.

Och så har även jag fått en dag bestämt -nu idag-, då jag ska gå bredvid på jobbet jag har sökt (och som jag så hemskt gärna vill ha). Inom några dagar är det dags. Gud vad spännande! Tack alla ni som stöttar/håller tummarna och som skriver så mycket fint till mig. Ni är guld värda allihopa!


Kram Linda




Inga kommentarer: