måndag 6 oktober 2014

Presenter -bara sådär


I lördags hade jag -som sagt- lite vänner här hemma, och min älskade SIS hade med sig fina presenter till mig -bara sådär!


Hon är expert på att snappa upp mina önskningar! Hon visste exempelvis att jag vid något tillfälle hade nämnt att jag ville ha blåa kökshanddukar. Så det fick jag...


.....och så hade hon köpt ett så gammalt och fint stop till mig på en loppis. Stopet gick i blått. För hon visste nämligen att jag skulle uppskatta den -och vilja ha den med lite blomster i, i vårat kök (som har blåa inslag) Tusen tack -igen- älskade du!


Det blev aldrig någon bio igår, då jag kom på att Partaj ju skulle visas på TV (det avsnittet som vi var med och spelade in). Så bion ser vi ikväll istället! Men först under dagen lite ärenden samt lite själavård.

Bästa måndagen till er!


Kram Linda



Ps. Ni har väl inte missat att Nina Hartmanns underbara villa ligger ute till försäljning? Klicka HÄR för att komma dit.






1 kommentar:

Huset på Backavägen sa...

Härligt med vänner som känner en utan och innan! Önskar dig en fin vecka!
Kram Anki