söndag 5 oktober 2014

Lilla spöket Laban, och mig & Anders -bakifrån- i TV


Bilderna i detta inlägg (på Laban) är fotade med mobilen...så håll till godo! Jag måste ju bara visa er vårat lilla spöke. HAN kan sova i alla möjliga ställningar, han....


Han ligger mellan mig och Anders i soffan, och det är Anders som ni skymtar då han ligger ner med huvudet i mitt knä. Ursäkta min skitiga nagel, och ursäkta att ni får se var Anders har sin hand till 99, 9 % av tiden då han ligger i soffan (nedan)...MÄN! *haha*


Laban är ju född med en del missbildningar...här ovan ser ni bland annat två klor som växer ihop. Och en trampdyna som inte är normal. Likadant på baktassarna. Men han är verkligen världens gosigaste bebis!


Som sagt- sova kan han!
Jag var bara tvungen att fota Anders påbörjade polisonger också =sexigt!


Slutligen ett bevis på att vi faktiskt var med på TV ikväll...*haha*




Kram Linda




Inga kommentarer: