torsdag 16 oktober 2014

Ett mer "avskalat" vardagsrum


Nu så! Här kommer en hel bildkavalkad på vardagsrummet -som har blivit av med ett par skåp och ett månbord, samt att fönsterluckorna äntligen har fått komma upp! Eventuellt så ska jag slipa och nöta dem med sandpapper, men det får bli ett senare projekt.


Jag låter bilderna få tala för sig själv idag.


***


***


***


***


***


***


***


***


Det är SÅ skönt med lite mer yta, plus att jag fått bort en hel del "plotter". Nu har jag dock lite att lägga ut till försäljning på facebook och blocket, plus att matrummet är belamrat med saker och möbler som jag måste ta reda på...


Kram på er!//Linda




4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygt!
Fin dag till dej,
Kramar Kathrine

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Så ljust och fint du har det.

Ha en fin dag.

Kram Susanne

Inger sa...

Så fint och vilsamt det blev.

Inger

Tinas bo sa...

Bara sååååå snyggt!
Love it!

Kraaam Tina