lördag 25 oktober 2014

Den skira sophoran


Godmorgon på er! 
Det var inte igår -måste jag erkänna- som jag vaknade före alla andra i huset och var pigg klockan 08.00 (!) Efter hela nio timmars sammanhängande sömn (utan sömntablett)...Vilken känsla! Tänk om alla dagar kunde vara så....

DÄRFÖR bjuder jag er på ett par bilder av min sophora (det uttalas sofora) som jag köpte häromdagen. Så skir och vacker!


Idag ska vi köra iväg lite skräp (jag och Anders), sen går han på jour. Inget annat speciellt väntar i helgen, vilket jag tycker är skönt!

Jag måste ju förresten bara visa er resultatet från valet...jag fick flest röster (!!) Helt otippat! Men jag tackar vänligt bestämt nej till "fortsatt arbete" inom politiken. Min "karriär" fick bli kortvarig...*haha*


För er som inte fattar något om vad jag dillar om, så kan ni läsa mer i detta inlägg.

Avslutningsvis så påminner jag er om att ställa TILLBAKA klockan en timme inatt.




Kram Linda



Inga kommentarer: