måndag 22 september 2014

Önskelista från ESPRIT


Jag var häromdagen in på ESPRITs sida och hittade så mycket fint som jag så gärna skulle vilja ha! Och jag tänkte dela med mig lite av deras fina saker. Denna kudde -exempelvis- ovan, blev jag helt såld på! Så snygg! Fyra stycken av denna i våra soffor? Ja tack! Jag blev att längta lite till julen då jag såg deras kuddar, och fick lov att blicka tillbaka lite här på bloggen...visst vore det fint att slänga sig ner bland ett gäng av denna kudde HÄR?


Och denna mugg. Underbart mönster i exakt den gråa tonen som jag gillar. Åtta stycken av dessa skulle jag inte heller tacka nej till. HÄR skulle jag gärna sitta med en väninna -drickandes en varm kopp te- ur dessa fina muggar...


Ljuslyktor/koppar kan man väl inte få för många av nu då det börjar mörkna ute? Denna lykta -ovan- föll jag också för.


Sen är ju jag storkonsument av ringar! Denna ring var dessutom elastisk, vilket är suveränt om man är osäker på vilken storlek man ska ha. Jag föredrar silverringar framför guld. Jag har aldrig tyckt att guld har varit speciellt fint. Men silversmycken på en solbränd kropp. DET är verkligen fräscht och fint!


Väskor kan man ju inte heller ha för många av! Och denna tidlösa väska i skinn -ovan- stod det definitivt LINDA på! Suverän storlek, och perfekt med ett extra fack utanpå väskan.


Sen fann jag en RÖD väska (på en säljsida på facebook) för inte så länge sedan för endast 50:-. Och eftersom jag oftast bara går i svart, så tänkte jag att det var roligt med lite färg på accessoarerna. Så jag köpte mig en röd sjal till, och denna röda ring -ovan- skulle vara pricken över i:et faktiskt! Jag tyckte den var jättesöt! Även den är elastisk.


Men svart är nog fortfarande "favoritfärgen". Denna sjal vill jag också gärna ha till den kommande vintern!


Och nu då det börjar bli kallt är det ju så skönt att kunna gå hemma och skrota i pyjamas. Att denna pyjamas ovan DESSUTOM hade denimlook gjorde mig inte besviken! Ha-begäret slog till även här!

Det blir nog en beställning från ESPRIT, om jag känner mig själv rätt?
Esprit har mycket fint att erbjuda på deras hemsida. Bra kvalité till bra priser. 

Och det är ju så himla skönt att kunna sitta hemma i soffan och klicka hem varorna på nätet, eller hur? Jag börjar nog bli lite för gammal för att springa runt i olika affärer för att stressat leta runt. Och oftast så är det trängsel och långa köer till kassorna. 

Alla bilder i detta inlägg är lånade från ESPRITs hemsida. Och vill du själv titta in, så gör du det till ESPRIT HÄR.


Kram Linda 





Inga kommentarer: