torsdag 4 september 2014

Fler presenter


NU så, tänkte jag visa och berätta lite mer om presenterna jag fick! Kan ju vara bra att ge er andra tips till blivande 40-åringar kanske? *blink* 

Jag fick ju då dels pengar till valsafarin (som vi var på tidigare i somras) En fin gammal fåtölj att måla (som jag så gärna ville ha) Sen fick jag blommor!


Dessa fina liljor ovan doftar gott i hela mittenvåningen.

Jag fick även ett superfint armband. Personen som gav mig detta armband hade ett likadant själv, så det skulle vara som en länk mellan oss. Och då betyder det extra mycket för mig.


Även ett så fint -hemmagjort- armband fick jag av min minsta dotter.


Sen fick jag det fina skåpet (som jag visade i tidigare inlägg), samt ett fint halsband som det stod ÄLSKAD MAMMA på. Det finns också att se i tidigare inlägg.

Sen fick jag en hel del godis i form av snoppar. Choklad. Koppel (till Anders) *hihi* Lotter. Hårrullar (till en blivande tant) Blöja för vuxna. Kissunderlägg och katrinplommon på burk *haha* Kapsylöppnare i form av en snopp. Ja, mycket TOK var det ju! Sen fick ni även se den manliga varianten av en Barbara i tidigare inlägg (han hette Angelo). Alltså en uppblåsbar man med erigerad snopp. Likaså ett förkläde med erigerad snopp. *hihi*


Sen hade det ju anordnats en hel del annat tok, det mesta finns att läsa och se i det gamla inlägget HÄR.
Ett helt häfte med personliga sånger om mig, som vi sjöng -fick jag också. Verkligen personligt och mycket jobb som har lagts ner på det. Sådant betyder mycket för mig.


Flera flaskor vin fick jag också. Denna bild nedan är lånad från nätet, och det är namnet på en ovanligt stor glasflaska jag fick....Jag fick även en stor fruktkorg med vin, ostar, kex och massor av god frukt!




En hemmagjord (personlig och fin) ute-plantering i kruka fick jag också.


En vit/rosa höst-hortensia (som jag länge velat ha)


Och så blommor då som sagt. Och pengar. Och en parfym.

Jag hade ju skrivit i inbjudningarna att jag inte ville ha presenter, utan hellre en personlig gest. Och DET fick jag ju också flera att minnas med glädje.

Det var då bland annat: 
  • "Äran" att få måla av en nakenmodell. 
  • En tur i en limousin. 
  • En parodi på mig själv. 
  • Fina tal. 
  • Och en striptease.



Jag är så oerhört nöjd, glad och tacksam!


Jag hoppas verkligen inte att jag har glömt NÅGON present, för då skulle jag verkligen skämmas!
Tack återigen alla fina vänner -för ALLT!
Hoppas ni andra nu har fått lite tips inför kommande kalas?

Vi ses snart igen!


Kram Linda





Inga kommentarer: