torsdag 3 juli 2014

Speglar och ORMAR


Hallå där!
Här kommer ett inlägg som jag egentligen hade tänkt kasta i papperskorgen (då jag inte är nöjd med bilderna) Men eftersom jag inte har några andra, och inte heller har fotat på länge -så får detta duga....

Jag har fotat från vardagsrummet ut mot hallen.


Och sen zoomat ut lite.
Nedan kan ni se pianot. Ni kan skymta det till höger på bilden ovan.


Sen bjuder jag även på ett par blixt-bilder som jag tidigare visat på facebook. Båda ormarna ömsade nämligen samtidigt för några dagar sedan, och här nedan kan ni se skinnet som de har ömsat. Det är min bonusdotter som håller i dem.


Våra ringlande tjejer börjar bli rejält stora, och det är väldigt svårt att få till en bra bild på dem eftersom de vägrar att vara stilla! *varning för bild*


Det var allt för denna gång. Jag har klippt gräset och rensat samt skördat en del nu på kvällen, så nu känns det som att det kryper fästingar överallt på benen *panik*

Vi ses igen senare under dagen, då jag har planer på att fotografera idag (fredag)


Kram så länge!//Linda




Inga kommentarer: