torsdag 5 juni 2014

Svanen har hittat hem


"Gud vad ni grejar!" 
Exakt så hade min äldsta dotter sagt om hon visste exakt HUR MYCKET jag och mina inredningstokiga väninnor håller på. Säljer och köper tillbaks. Säljer. Köper. Och så vidare...

Det är ju inte första gången som jag har sålt något som jag sedan har ångrat. Som med svanen. Men nu har den hittat hem igen! Och eftersom FRUN (som nu rensar hemma, och som sålt tillbaka svanen till mig) ska sälja mer saker, så är det väl någon mer sak/möbel som ska hitta hem hit, kan jag erkänna....


Ja men tänk vad roligt vi har det ändå. Vi "inredningsnördar" som ständigt är på jakt efter förnyelse. Och det behöver absolut inte handla om några större kostnader. Lite loppisprylar eller saker som vi säljer eller byter med varandra.

I LOVE IT!

Jag avslutar med att dela en av mina senaste facebookstatusar:

I dessa skolavslutningstider så är mina döttrar väldigt förväntansfulla och överlyckliga över de A:n de hittills redan vet att de får i betyg. Sonen chillar som vanligt -och tar det som det kommer- trots att HAN är den som snart gått färdigt i skolan (och tar studenten) Hur det än går för dem så vet jag att de gjort sitt bästa efter deras individuella förmågor och ork (vissa mer skoltrötta än andra) Och jag kan inte vara mer stolt än jag är över dessa tre fantastiska barn som jag älskar över allt annat <3 Jag har aldrig ställt krav på dem, utan deras resultat har de jobbat sig fram till på egen hand och vilja. Jag har alltid sagt att godkänt räcker gott och väl...

Så är det!


Kram Linda



Inga kommentarer: