söndag 27 april 2014

Katternas skåp -blev mitt skåp


Vi var ju iväg på eftermiddagen för att hämta ett skåp som vi skulle ha ute -till katterna. Så att de kan signalera genom fönstret bredvid ytterdörren att de vill in. Men som jag misstänkte -så blev skåpet att hamna inne istället. Jag har fyllt det med små saker jag tycker om. Och så hittade jag ett krön, som jag även limmade dit uppe på.


Äpplena i skåpet är inte äkta (bara så ni vet)....


Ett gammalt skåp var det med två lådor nertill. Titta bara nedan vilken charmig detalj!


Under en kupa har jag satt en blomma från en mårbackapelargon.


På dörren hängde jag mina två gamla dopklänningar. Se nedan vilken fantastisk gammal och gedigen spets.


Hela skåpet blev inte med på bild denna gång. Skåpet hamnade där moraklockan stod, och var den hamnade får ni se en annan dag.


Anders har tjatat på mig idag på eftermiddagen att jag ska hålla mig lugn (eftersom jag klagar över att jag känner mig hängig), men jag har ju så svårt för det. Speciellt då jag får något nytt att möblera med.

Ursäkta att jag tjatar, men min förkylning...och främst halsen....

Jag tror nästan jag måste uppsöka vårdcentralen för att ta halsprov imorgon? *ORKA*


Hoppas ni alla andra får en bra start på veckan!


Kram Linda




1 kommentar:

Tinas bo sa...

WOW, vilket underbart skåp!!
Den skulle jag oxå ha lagt vantarna på!! :)
Du får kolla vidare ang skåp till katterna.. :)

Kraaam Tina