onsdag 30 april 2014

Det lilla skåpet i sin helhet


Jag tänkte visa er det senaste inköpet av skåp (igen), hur litet det faktiskt är....


Det ser så pluttigt ut där bredvid den höga hyllan. Det gör sig ej rättvist så här på bild, jag tycker det ser mycket finare ut i verkligheten (där de står bredvid varandra).

Har ni sett mer övermöblerat hem? Jag tror inte det, va? *haha* Huvudsaken är att VI trivs.


Valborgsmässoafton, och utlovat ruskväder. Fy då. Min äldsta dotter skulle på fest ikväll, men den blev inställd. Och jag gråter inte direkt för det....*blink*

Hoppas ni alla får en lugn och skön kväll. Tänk gärna lite extra på alla skotträdda djur.


Kram Linda



1 kommentar:

Emmalill Frank sa...

Ingen kan konsten att övemöblera ett hem så vackert som du. Varenda millimeter är fylld med eftertanke och kärlek och det lyser igenom. Du är grym. Man tröttnar aldrig på bilder från ditt underbara hem <3