måndag 3 mars 2014

Nu är jag på G med virkning (igen)


Jag är ju en "periodare" vad gäller handarbete. Jag har under en LÅNG tid TÄNKT att jag ska återuppta mitt broderande (jag håller på och broderar en märktavla), men jag har inte riktigt kommit mig för....

Men nu då jag gjorde illa knät, så fick jag sådan lust att börja virka. Så nu är det mattillverkning på G!


Nu tog det slut på "garn", så jag måste inhandla mer. Det är så roligt då man ser snabbt resultat, det passar mig som handen i handsken -eftersom jag har obefintligt tålamod vad gäller att få saker färdiggjorda. Det ska gå SNABBT! Och helst ha varit klart igår *blink*

Nu ska jag ta mig ner på vårat köpcentrum (bl a för att köpa garn), och hålla mig lite i rörelse -för på em har jag fått en läkartid. Det gör ju fortfarande så ont i mitt knä (sen jag ramlade i slalombacken)...

Här hemma har jag -inte bara en sjuk karl-, våra katter ser ut att ha haft en hård natt -även de.....


Lilla Klara -helt utslagen.


Och syster Milla -likaså.


ÄLSKAR MINA KATTER!


Önskar er alla en bra start på veckan (vi ses nog dock ikväll igen)


Kram Linda




1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Tack för din hälsning på bloggen min om min Pappas bortgång den värmde!
Härligt att virka en massa fint,
önkar jag kunde,
Söta dina katter är
Ha en fin Vecka
Kramar Kathrine