fredag 14 februari 2014

Nickans alster, nya frisyren, vänskap, mobil & snödroppar


Ja men nu är jag tillbaka igen *blink* Nu kommer ett LÅNGT BONUSINLÄGG inlägg -fredag och alla hjärtans dag- till ära!


Jag måste bara få visa er vad en jätteduktig tjej som jag har i min nya facebookgrupp gör...ser ni spindeln och spindelnätet nedan?


Visst är det fint?


Hur gulligt som helst ju!


En kvällsbild nedan, där ni slipper se mina skitiga fönster...*blink*


Bilden nedan här är lånad från henne, och hennes sida finns på facebook HÄR.


Nickans alster heter den. Hon gör även en massa annat fint -som hon säljer- så in kolla nu genast!

Sen var det det här med min blivande tonåring och hennes nya frisyr då....


Jag frågade om lov att fota (av frisören), och det var inga problem. Så här är hon making progress....


Färdigt! Min dotter är såklart överlycklig och hur nöjd som helst!


Sen kommer en bild nedan på min nya och VITA mobil, som jag fick som plåster på såret av 3 då räkningen dragit iväg...Allt visade sig vara i sin ordning, lite för många och långa samtal med Frun bara *hehe*

Tummen upp för 3 (igen) och deras service!


Och så måste jag ju bara få visa vilka fina vänner min 17-åring omger sig med...detta fick hon i brevlådan idag av bästa Miranda...


Hur fint var inte det på en skala?

Avslutningsvis en bild på årets första snödroppar som visst redan har kikat fram!


LYCKA, eller hur?

Ha nu en fortsatt bra dag och helg, bästa ni...Här ska jag och Anders ut på tu man hand senare, på "romantisk middag"....


Kram Linda



4 kommentarer:

Arja sa...

Halloj!
Så fint det blev med spindelnätet i ditt fönster :O) Snödroppar så härligt! Önskar er en mysig kväll på tu man hand!
kram kram Arja

Anonym sa...

Hejhej!
Vilken söt dotter du har, otroligt charmigt leende!!
Snödroppar? Känns långt borta här i Jämtland men det kommer väl..
Ha det så bra!
Hälsningar Fialotta

toves sammensurium sa...

Så underbart vackert det er hjemme hos deg!!!!
Og de nydelige blomstene til Valentines i innlegget under...jeg sukker av nytelse.Du er flink!!!!
Toveklem.)

Anonym sa...

Tack linda för en inspirerande blogg med otroligt vackra bilder <3
Får även tacka för ditt inlägg med bilder och text om spindelnätet du köpte av mig, det blev jättefint. Jag blir så glad när jag får se bilder i mina alsters nya miljö :-)
Ha det gott <3 Kram
Nickan