söndag 2 februari 2014

Min ständiga följeslagare (igen)


Jag tänkte fota lite här hemma, och jag började med den stora skänken.....


Vem tror ni inte kom och satte sig mitt på den?......


Jag övergick till den andra skänken....


Och vem tror ni inte kom och satte sig där då? Mitt i centrum? Jag har sagt det förut, men denna katt förföljer verkligen mig. Går jag ut -följer hon med. Går jag till köket -följer hon med. Går jag till tvättstugan -följer hon med. Och så vidare....

Är det en hund eller en katt? Ibland börjar man ju fundera...*ler*


Kram Linda



2 kommentarer:

Monika sa...

Jag VILL HA din katt! :o) Så söt och charmig så jag nästan smälter!

Dina bilder blev extra fina med kattens närvaro.

Skön söndag!
Bästa hälsningar
Monika

Livingroom sa...

Så fin den är den lilla linslusen. Fina bilder du visar. Gillar ditt hem - alla vrår av det.;). Tack även för vinken om att "Frun" bloggar igen.. Kram