måndag 10 februari 2014

Fågelbur


Jag köpte tidigare en fågelbur i stål av en kär vän. I den satte jag några blockljus som då kan brinna utan att buren eldas upp....


Klockan är efter midnatt och jag ska ta en dusch innan jag kryper ner bredvid Anders. Jag känner mig redan piggare (tur att magsjuka snabbt går över) Äldsta dottern fick jag -mot hennes vilja- att stanna hemma imorgon från skolan då vi ju fortfarande är smittsamma i 48 timmar. Det var INTE populärt, men sån´t är livet (d v s tungt ibland) *blink*

Jag är SÅ glad att medlemmarna i min facebookgrupp hela tiden ökar! Jätteroligt! Är man inredningsintresserad så kan man väl aldrig få nog av inspiration, eller hur?

Vill du också gå med, så klicka HÄR.


Kram Linda



2 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Elsker fuglebur,bruker selv å sette lys inni dem :)
Lekkert med hvitt fuglebur....det har jeg ikke enda men har bestilt et stort som jeg får i løpet av våren.
Facebookgruppen din er toppen,herlig med så mye inspirasjon og så mange trivelige medlemmer!! :)
Toveklem :)

Huset på Backavägen sa...

Väldigt fin! Det är så roligt med att du fixat en facebookgrupp, det gillas skarpt! Krya på er!
Kram Anki