måndag 3 februari 2014

Det senaste skåpet -igen


Ett par hastigt tagna blixtbilder på det senaste skåpet bjuder jag er på idag (igen). Jag kommer förmodligen låta skåpet vara så här "slarvmålat", ala shabby chic.....


Skåpet har jag fyllt med gamla vita kläder såsom särkar och linnedukar, spets mm


Jag är supernöjd! Det är inte så dumt att fylla jämnt! Tusen tack igen till snällaste mamma och pappa!


Ser ni att det fattas färg lite här och där, så ser ni inte fel *blink* Jag VILL ha det så, lite slarvigt och operfekt.

Jag lovar dock att visa något annat än bilder på skåpet nästa gång. *ler*


Jag avslutar med att hälsa alla nya läsare varmt välkomna hit! Idag ser det ut som att jag slår besöksrekord med hästlängder, jättekul!

Nu ska jag försöka dricka lite varmt te och sen bege mig mot jobbet. Här i familjen är vi flera som håller på att bli rejält förkylda med halsont osv. Väck med dig onda bacill!


Ses snart igen, kram Linda


3 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Fantastiskt vackert skåp
Och ljuvligt i vitt!!!
Ser så fint ut när du fyllt det med linne
Underbart!!!!!
Vilken fin present
Varmastekramar Tina!!!!!

hagagården sa...

Tok snyggt !!!!
Kram
Ninni

Anonym sa...

Wow...Så snyggt <3
Grattis i för/efterskott hihi

/Kram