onsdag 29 januari 2014

Hotell Hagbacken och den tragiska olyckan med älgen.....


Ja, man kan väl inte kalla detta hem för något annat än ett HOTELL, med en mamma (läs jag) som sköter allt....*S* Skämt å sido, men jag hittade en gammal ringklocka på tradera som tidigare stått på ett hotell (och som jag vann till ett bra pris), så nu är "hotellet" komplett!

Annars så är jag så skakad -för tillfället- över den tragiska olyckan som hände idag här vid vårat köpcentrum Kupolen. En älg hade förvirrat sig in vid den stora parkeringen, där han sen tilltog sin flykt genom att hoppa från ett högt betongräcke. HÄR kan ni se filmen (som ett par killar tog), men jag varnar er -den är stark och tragisk. Här följer även ett par starka bilder lånade från dt.se




Usch för sådant här, det får mitt hjärta att värka av sorg....


Kram Linda




Inga kommentarer: