torsdag 5 december 2013

Snö & femte adventsljusstaken


Underbart är kort -brukar det ju heta, och jag är rädd för att det är det som gäller nu denna gång då vi äntligen fått snö. Jag vill ju inget hellre än att det ska få bli en VIT jul....Som ni kan se på fönstret på bilderna- så regnar det nu....Tyvärr.


Nåväl. Än finns det hopp! Här ovan kan ni se den femte och sista adventsljusstaken här hemma (jag tror att jag har visat alla fem då), enkelt med fyra flaskor och fyra ljus!

Min 12-åriga dotter blev så glad då snön kom, att hon gick ut och byggde ihop en snögubbe.


Vi får se hur länge den får stå kvar?

Idag har jag bokat mycket roligt att se fram emot. Biopremiär (Hobbit) nästa vecka, vinkväll med en kär gammal barndomsvän framöver, en upplevelsejulklapp till Anders och så har jag spikat datum och börjat planera för min 40-årsfest nästa år. Wieehh, så mycket roligt jag har framför mig!

Nu önskar jag er alla en riktigt skön helg! Om allt går som det ska, så klär vi granen på lördag...och då bloggar jag nog igen efter det (nästa gång)


Kram Linda


Ps. RIP Nelson Mandela <3, och heja Kevin (min favorit sen start) i Idolfinalen *blink*




2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Mer Jul :)
Härligt med snöyran eller hur ?
Vilka fina bilder och en fin helg önskar jag dig !

Kram

K sa...

Du ä inte klok madicken å de haru aldrig vart !!! ;D
Jag har en...å knappt de....fyra vita ljus i en vit stake...inge siffror inge moss inge pynt...tråkiga jag...Ses snart puss :D