fredag 29 november 2013

Renarna & lite rött


Renarna som jag köpte förra året har fått ta plats (tillsammans med de vita granarna i frigolit) i hallen. Allt "pynt" som jag ställer fram måste anpassas efter huliganerna (läs katterna) Och uppe på byrån i hallen kommer de inte åt -inte än i alla fall....


I korgstolen framför byrån har en kudde med rött broderi hamnat, förmodligen det enda röda som blir nu till denna jul. Kuddarna köpte jag i januari på nätet, köpte två stycken...men nu fick bara en komma fram.


Jag är inte nöjd med dagens bilder, men det är så svårt att fota bra i denna hörna. Nu har jag fotat med blixt, det blir för mörkt utan. Men med blixt blir det sådana reflektioner från spegeln, jaja -jag har lite höga krav på mig själv ibland *dumt nog*

Nog om det! Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig helg, och en skön första advent!


Kram Linda



1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhh så fint du har det!
Önskar dej en fin Advent
Kramar Kathrine