måndag 25 november 2013

Granriskransarna


Godmorgon! Hoppas ni haft en bra helg? Våran har varit bra, förutom att jag igår kväll fick en riktigt bråkig mage -och den håller på än....Vi hade kalas för bonusdottern igår kväll, men själv var jag sängliggandes med magsmärtor (tråkigt nog) Hoppas det nu snabbt går över!

Som tur är, så har jag i a f flera blogginlägg -förberedda sen några dagar tillbaka- som ligger på kö. Så det blir säkerligen lite extra bloggande denna vecka! I detta inlägg får ni se mina gamla granriskransar (i plast), som nu hängt med i MÅNGA år. På översta bilden ser kransen alldeles urblekt ut, och det är den inte. Inte än i alla fall *s*


För finns det något jag verkligen inte tycker om, så är det plastväxter som är urblekta. Egentligen gillar jag inte konstväxter över huvud taget, men just granris är ju skönt att byta ut mot plast. Barrfritt och bra!


Se så fint solen sken in här då bilden togs förra veckan! Hoppas att även denna vecka bjuder på lite sol.


Kram på er!//Linda



4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Wow så fiiiiint!
Kram Kathrine

Villa Björkenäs Backen sa...

Så fint !

Hoppas att du kryar på dig !
Ha en fin vecka !

Kram

Lantligt i Hårnacka sa...

Wow vilket underbart rum! rena drömmen med alla vackra tyger och det fina skåpet. Ser riktigt riktigt mysigt ut.

Krya på dig
Kram kram

Lantligt i Hårnacka sa...

wow vilket underbart rum med alla vackra tyger och vilket fint skåp. Ett riktigt drömrum.

Krya på dig

kram kram