torsdag 28 november 2013

Fjäriln vingad syns på Hagbacken (läs Haga)




Har nog inte visat mina fjärilstavlor som jag köpte på IKEA för ett tag sedan? Tycker de är så fina! Bilderna är någon vecka gammal, men de sitter kvar på samma ställe än- hör och häpna! *blink, blink* Håll i hatten ni som är ute idag, för det viner verkligen om knutarna!

Till dig anonym: Ljusstaken i förra inlägger köpte jag på mellandagsrean på RUSTA för 2 (?) år sedan för en tia....

Vi ses imorgon igen, då ska jag visa vad som stått framme sedan en vecka tillbaka, och som går under kategorin VIT JUL med inslag av lite rött!


Kram Linda



3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Fina fjärilstavlor
Kramar Kathrine

Rosa i huset i vitt sa...

Så fina tavlor
ha en fin advent
kram Rosa

Huset på Backavägen sa...

Dom där har jag stått och hållt i men blev lite snål för jag köpte gardiner istället. Men jag ska köpa dom framöver. Vad fint du har adventsfixat!
Kram Anki