söndag 3 november 2013

Favoritnyansen av rosa


Igår då vi var på ICA och handlade, hade de fått in rosor i väldigt många ljuvliga färger. Så jag kunde bara inte låta bli dessa -i min favoritfärg/nyans av rosa....


Så nu fick ni ett litet BONUSINLÄGG så här på söndagen....*ler*


Rosorna fick hamna i köket denna gång. Och den lilla marimekkoskålen i fattigmanssilver -fick jag gratis genom en prenumeration på en tidning, minns inte riktigt vilken. Men jag tror det var Antik & Auktion, som jag för övrigt än en gång ska avsluta då den inte alls faller mig i smaken.


Ikväll blir det tufft för barnen här på Hagbacken. Nu är det nämligen slut på höstlovet, och det är dags för dem att komma in i normala rutiner igen *hmm*.


Själv ska jag på brandutbildning med jobbet imorgon, spännande att få släcka lite eld! För att inte tala om vilken NYTTIG kunskap det är! Och apropå eld, så känner nog de flesta av er bloggare till att en av de större bloggarna nyss haft brand i sitt hem. Alla i familjen klarade sig, men hon har tagit en paus på obestämd tid. Jag kan inte ens föreställa mig vilken katastrof det måste vara. Alla mina tankar går till dem....

Här kommer förresten glöggtipset också -från det ena till det andra!


Äpple och lingonglögg, så himla god! T o m barnen gillade den!


Och var hittar man den? De mest entusiastiska känner igen etiketterna....*testar er*.....det är ju såklart på det stora varuhuset, som jag numera "bor" på (läs IKEA).... *ler*

Jag avslutar med en dålig mobilbild på två av våra tjejer med päls....


Jag får nämligen inte ens bada ifred här hemma....*s*

Ha nu en skön start på veckan och tack för att just DU tittar in här!


Kram Linda




2 kommentarer:

Tinas bo sa...

Vackra rosor!!

Det där med att inte få sitta på toa ifred eller ligga i badkaret känner jag igen... hihi

Men gud vad hemskt med brand i hemmet.. Tur och skönt att alla klarade sig oskadda!!
Jag har faktiskt inte hört nåt om det...
Undrar vilken stackare det hände...

Kraaam Tina

Huset på Backavägen sa...

Haha, känner igen det där att vara förföljd. Vår Tiger följer efter och lägger sig nära där jag är. Fina rosor!
Kram Anki