måndag 25 november 2013

Adventsljusstake nr 2


Äsch, jag slänger väl in ett tredje inlägg för idag, då jag ändå ligger i soffan med knölig mage. I detta inlägg får ni se adventsljusstake nr 2 av 3.


25 cm höga blockljus som jag köpte på IKEA förra veckan -under deras kampanj- för 10:-/styck


Som jag tidigare sa, så är jag inte så förtjust i siffror längre, men då dessa ljus är så höga- tyckte jag det passade bra.


Den hamnade i min favorithylla, vi får se om den blir att stå kvar där eller om jag flyttar den till söndag. Imorgon -tisdag- hade jag planerat att sätta upp julstjärnorna och stakarna i fönstren. Men om magen inte är bättre tills dess, så får jag ta det till helgen.

Och apropå helgen, så är det på fredag ÄNTLIGEN dags för att få se min älskade idol!


Magnus Carlsson! Sonja Aldén och Jessica Andersson är inte fy skam att lyssna på, de heller! Vi köpte biljetterna redan i somras, så vi (jag och Anders) sitter längst fram *ler* Jag LÄNGTAR tills dess!


Kram (igen) Linda




Inga kommentarer: