onsdag 10 juli 2013

Om att lyssna på sin kropp


Idag var det riktigt passande väder för mig -då det varit mulet-, eftersom jag idag varit så SJUKT trött! Så här kommer ett litet inlägg från mig :)


Jag har inte orkat förflytta kroppen från soffan på hela dagen. De små vändor jag varit uppe har benen känts som gelé....


Jag tar det som ett tecken. En signal från min kropp att jag behövde denna dag till att bara VILA. Mina oregelbundna arbetstider -och de måltider som följer på det- sätter sina spår. Men imorgon hoppas jag att jag är pigg som en lärka igen, för då utlovas SOL och vi har semesterlistan så full av aktiviteter och förslag -att det blir svårt att välja :/

Må så gott tills vi ses igen!

Ps. Jag har en bokask och en gammal fin trähäst från Vintage By Nina ute på tradera. Bokasken hittar du HÄR, och trähästen HÄR....


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så vacker bokask & visst ska man lyssna på sin kropp..
Hoppas du mår bättre/Kramar Annmi i solen

Rosa i huset i vitt sa...

Viss ska man lyssna på sin kropp..men jag måste nog säga att jag är väldigt dålig på det själv...får försöka att bättra mig.
ha en trevlig helg
kram Rosa