tisdag 5 mars 2013

Sovrummet/bunkern/verksta´n


Passade på att fota lite idag innan mäklaren kom, då sängen var bäddad för en gångs skull ;) Eftersom jag ville fota utan blixt, så är skärpan inte den bästa....Men det får ni ta :P


Mäklaren har åkt, och själv sitter jag här urvriden som en skurtrasa (läs utmattad av trötthet), då jag sovit dåligt idag efter nattskiftet....


Och vad sa han då? Ja, det ni ;)


Han skulle räkna på det, och lämna besked på torsdag *gahh*, jag som INTE kan vänta!


Men han sa bara positiva saker om vårat hem. Om hur hemtrevligt det var. Så ljust och fräscht. Vilka möjligheter vi fixat. Och hur populär och omtyckt denna stil var.


Han trodde det skulle gå riktigt bra vid en försäljning, men nu har vi ju då inte tänkt sälja...


Men jag hoppas han kan värdera om/upp huset, så vi blir nöjda i a f ;) Enligt honom så köpte vi det till ett mycket bra pris....


Även om ni inte får veta exakta siffror, så kommer jag så klart att låta er få veta om vi blev nöjda eller inte. Fortsättning följer....



1 kommentar:

Tidevarf sa...

Spännande och visst är det roligt när man får höra så mycket positivt då man lagt ner tid på sitt hem.

Kram
Anneli