onsdag 6 mars 2013

Mammas "kicka" (översättning: flicka)


Jag trodde jag hade två K A T T E R, men jag vet inte vad den ena härstammar ifrån? :O För hon beter sig mer likt en hund :O Hon har inget intresse av att vara ute och "leka", utan hennes liv kretsar kring närheten av M I G. Sover jag, ligger hon 9 ggr av 10 vid mina ben. Där ligger hon tills dess jag går upp, om jag så bara ska gå upp på toa och lägga mig igen. Äter jag -är hon med. Är jag i tvättstugan -är hon med osv Däremot är hon inte det minsta kelig, det står hennes syster för så det räcker och blir över istället....


Solen sken ju så fint i morse då jag kom hem från jobbet. Och "skadad" som man är, så åkte kameran fram direkt :) Och vem är inte med i allt jag gör? Nu fotade jag blomman, då blev den genast VÄLDIGT intressant ;)


Jaa, man får då i a f känna sig älskad, det är ett som är säkert ;)




Inga kommentarer: