måndag 18 februari 2013

Toalettvyn -igen


Den här vyn har jag visat förut, men det är den jag har framför mig då jag om morgonen sitter på toaletten (efter att alla andra gått till jobb och skola), och funderar över livet...(bortse gärna från internetsladden som blivit dragen längs golvet, och som ska åtgärdas någon gång...*blink)


Ni som har mig på facebook, vet att jag idag inte var på mitt bästa humör då jag kom hem efter nattskiftet. Det värsta jag vet är att komma hem till totalt kaos. Jag kan inte då gå och lägga mig innan jag röjt undan, för som jag skrev på facebook så blir det rena kaoset direkt då jag inte "stått till tjänst" här hemma under min jobbarhelg. För att orka med min jobbarhelg på 30 timmars arbete, så sover jag bara och jobbar då...

Men NU är jag glad igen, och långledigheten har inträtt :)


Inga kommentarer: