tisdag 26 februari 2013

Ljust, ljust rosa är verkligen favoritfärgen


Jag har länge gått och känt mig orkeslös med halsont, förkylning osv..De senaste dagarna har det bara blivit värre. Så idag fick jag nog och kontaktade vårdcentralen, men svaret jag fick var att det går många långdragna förkylningar nu (s k VIRUS- som man inte behandlar)...så det är bara att vänta och härda ut, tydligen?!

Barnen har nu sportlov, och även jag har tagit semester denna vecka. Men dagarna fylls i princip bara av soffsittande/liggande...

Allt känns jättetråkigt, och humöret blir verkligen lidande. Jag har ingen lust att blogga, pyssla, städa eller ens laga mat. Men de två sistnämnda kommer jag ju aldrig ifrån....

Jag känner att jag behöver ta en liten (?) paus från bloggen.
Ta hand om er alla fina, tills vi ses igen!


4 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Man behöver lite andrum ibland..ha det bra
kram Rosa

Huset på Backavägen sa...

Ta hand om dig och krya på dig! Här i huset har det cirkulerat i 4 veckor nu, som sagt seeegdraget!
Kram Anki

NerbyKatta sa...

Usch ja, så långdraget det är.. Jag o gubben har varit förkylda sen jul, till och ifrån:( Konstigt nog har barnen klarat sig ganska bra..?
Krya på dig-Kram!!

Katarina

Tidevarf sa...

Hej,
Inte roligt att höra så hoppas du kryat på dig.
Och visst är ljust rosa vackert. :)

Kramar
Anneli