torsdag 21 februari 2013

Byta grejer med varandra


Det är LOVELY att ha lika inredningsintresserade och "nördiga" väninnor som en själv, på så vis kan man ofta och lätt göra upp en byteshandel :) Då får man variera sig lite- helt gratis!


Denna ljusstake har jag nyss bytt till mig från Frun, dock ska den målas vit såklart *ler* Ni får se det färdiga resultatet sen...

Nu ska jag försöka somna om...lite upp och ner med sömnen just nu p g a den envisa förkylningen. Igår bad jag dessutom Anders att klippa bort ett födelsemärke på min hals (typ en sådan där knota som sticker ut), oj vad det blödde! Så nu kliar det och irriterar en hel del...:O

Hoppas ni alla får en skön torsdag!




4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

DEn var fin!
Ha det så bra
Kramar Kathrine

Anonym sa...

Oj vad fin den var hemma hos dig!!! Tycker att den passar fint som den är där, men jag veeet att den blir vit ändå! ;-)

Kraaaam/
frun i skogen

Rosa i huset i vitt sa...

vilken snygging till ljusstake
ha det bra
kram Rosa

Huset på Backavägen sa...

Aaaj! Det skulle jag aldrig vågat mig på, att klippa bort ett födelsemärke. Jag har fullt sjå att ta mig till att ta bort över huvudtaget, vilket jag borde. Jag har en del stora, fula som är i vägen. Ljusstaken var jättefin!
Kram Anki