torsdag 10 januari 2013

Rosor i sovrummet



Jag försöker förlika mig med att ha lite rosor (på överkastet) i sovrummet -och det går....S Å D Ä R ;) Försökte mig även på en möblering där för några dagar sedan, men det resulterade i att jag flyttade tillbaka som det var innan...Men jag ska ta tag i mitt kommande projekt här inne någon dag då jag har skaffat alla tillbehör...ni får se vad det är jag pratar om -sen. Hoppas resultatet blir så bra som jag tänkt?

Annars är jag väldans glad åt min nya leksak (Anders har skaffat oss en varsin) Ser ni den? Några ledtrådar:

Den är platt. 
Den är vit. 
Den ligger på laddning.
Den är behändig och söt (om nu tekniska prylar KAN vara söta?). 
Och den är bara M I N :) 

Visst är det den lilla surfplattan! Dock tycker jag det blir konstiga färger på mina bilder här i bloggen då jag tittar i den? Jag hoppas verkligen inte NI ser samma dåliga bilder? För från den "vanliga laptopen" -som jag skriver på nu- är det bra färger, och bilderna blir fina vad gäller ljuset och sådant? 

Hmm, jaa..jag och det tekniska :/


1 kommentar:

Anna sa...

Sött överkast. Ombyte förnöjer.
Du har fått en IPAD ser jag. Kul!
Ha en skön kväll.

Kram Anna - Mitt hus på landet